ACTUALITAT

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a la norma UNE des de les plataformes docents.

Dipòsit d'exàmens UPC

Hi trobaràs els exàmens de la UPC que els professors i/o els centres docents de la Universitat faciliten a les biblioteques.
L'accés està restringit a la comunitat UPC. Connecta't amb el teu nom d’usuari i contrasenya de les intranets UPC o del Campus Virtual.

Incidències amb l'accés a alguns recursos

Alguns recursos de la Biblioteca Digital de la UPC estan en procés de renovació per al 2021. En cas de no poder accedir a algun recurs, contacteu amb info.biblioteques@upc.edu
Disculpeu les molèsties.

Canvis a Mendeley

A partir del mes de desembre els grups públics i “invite-only” deixen d'existir. En cas que ho necessiteu, Mendeley recomana exportar la informació dels grups públics i traspassar-la a un nou grup privat. Per més informació, contacteu amb la vostra biblioteca.

Accés a la Biblioteca digital

Siguis on siguis, accedeix a revistes, articles i bases de dades de la biblioteca digital de la UPC amb l'eBIB.
En cas de dubte, consulta la informació de sota!

Nou Servei de préstec a domicili

Si tens problemes de mobilitat derivats de la COVID-19 i necessites llibres de les biblioteques de la UPC, te'ls portem a casa. Aquest servei és excepcional i s'adreça només a usuaris que estan confinats (per malaltia, per contacte o per confinament perimetral).

Nova plataforma Web of Science

L’actual plataforma de Web of Science incorpora un botó per accedir a la nova plataforma. Es mantindrà l’accés simultani a les dues versions, l’actual i la nova, fins a l’inici del 2021.

Reserva un lloc d'estudi a les biblioteques

Com a mesura de protecció, les biblioteques t'oferim un sistema de reserva de llocs d'estudi. Consulta els horaris de la biblioteca al web.

Serveis de les biblioteques

Consulta els horaris d'obertura de les biblioteques i recorda que també tens disponible un munt de recursos d'informació en text complet i molts serveis no presencials des de casa.