ACTUALITAT

Ajuts per publicar revistes en obert

Fins el 28 de juny, pots presentar la sol·licitud per obtenir un ajut per a l'edició de revistes en accés obert a través d'Iniciativa Digital Politècnica.

Convocatòria de beques

S'han convocat 19 beques d'aprenentatge al Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius, per al curs 2019-2020.
    Si vols millorar les teves competències en ús de la informació, treball en equip o comunicació i, a més, rebre un ajut econòmic, presenta la teva sol·licitud.

5 anys del portal FUTUR

De les millores que hem incorporat durant aquests cinc anys, destaquem:

Coneix EiVillage d'Elsevier

Dimecres 5 de juny, formació sobre EiVillage de 12 a 13 h a la Biblioteca del Campus de Terrassa.
    EiVillage inclou les bases de dades Compendex i Inspec, dues de les més destacades en enginyeria, i Paperchem, especialitzada en enginyeria paperera.

UPCommons al top 25 del món en el Transparent Ranking of Repositories

En la classificació global d'aquest rànquing, UPCommons, el dipòsit institucional de la UPC, es posiciona en el lloc 25è del món i en el novè d’Europa, liderant la classificació estatal.

Protecció i comercialització dels resultats de recerca

El Servei de Gestió de la Innovació de la UPC organitza unes sessions formatives de tres hores que s'imparteixen un dia a la setmana, conformant un intinerari de 4-5 píndoles que es faran al llarg d'aquest any als campus de Terrassa, Nord, Baix Llobregat i Besòs.

Els continguts són:

Formació en línia sobre Web of Science

Del 3 al 7 de juny, sessions en línia sobre Web of Science. Descobreix les seves funcionalitats i a utilitzar JCR, ESI, Kopernio, Publons o Emerging Citation Index.

Per inscriure't has de fer servir una adreça de correu electrònic UPC. Organitzen: FECyT i Clarivate Analytics

Publicacions UPC amb més presència a Twitter

Us mostrem dades sobre la presència de publicacions de la UPC del 2018 a Twitter recollides per Altmetric.

Recerca en arquitectura

Apunta't a aquest nou curs a l'ETSAB i coneix l'estratègia per publicar en revistes de qualitat i impacte en l'àmbit de l'arquitectura i com millorar la visibilitat de la teva recerca.
    Amb col·laboració amb l'ICE.

ResearcherID i Publons

Els perfils públics de ResearcherID s'han migrat a Publons, xarxa social inclosa a Web of Science que vol posar en valor l’activitat global dels investigadors: com a autors, com a editors i com a revisors, ja que c