Préstec a l'estiu

Préstec biblioteques UPC
A partir de l'1 de juliol, tots els préstecs de documents UPC es poden retornar al setembre (excepte els equipaments):

Troba el teu estiu a les biblioteques UPC

Aprofita les col·leccions especials que t'ofereixen les biblioteques de la UPC:

Personal investigador de la UPC amb articles altament citats (2024)

Podeu consultar l’informe on es presenten els articles més citats publicats en el període 2013-2023 pel personal investigador de la UPC.

Nou ajut per publicar en obert a les revistes de The Royal Society

A partir de l'1 de juny de 2024, el personal investigador de la UPC disposa d'un descompte del 25% per publicar articles en accés obert en revistes de l'editorial The Royal Society.

Nova subscripció: Access Engineering de McGrawHill

Nova subscripció a la base de dades d'enginyeria Access Engineering de McGraw Hill.

Declaració de Barcelona sobre la informació de recerca oberta

La UPC s’ha adherit a la Declaració de Barcelona sobre l’accés obert a les dades de recerca científica.

Open Research Europe amplia els seus criteris d'eligibilitat

Open Research Europe és una plataforma de publicació en accés obert creada a finals de l'any 2020 per la Comissió Europea (CE) dirigida sense cap cost d'autor.

Ets docent a la UPC?

Les biblioteques de la UPC posen al teu abast diferents recursos i serveis que et poden ajudar en la preparació de les teves assignatures:

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Molt més que llibres a la biblioteca

T'oferim una gran diversitat d'equipaments per utilitzar durant la teva visita a la biblioteca. Alguns els pots reservar amb antelació i treure en préstec. Les característiques i la disponibilitat dels equipaments pot variar en funció de la biblioteca. Pots escollir entre:

Darrera actualització: 17/10/2018