ACTUALITAT

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Ja pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC. Reobrim les reserves via web del Servei de Préstec Consorciat (PUC) amb un nou sistema informàtic de gestió, que encara està en fase d’adaptació.

Què és el PUC?
És un servei gratuït de préstec de documents de les biblioteques membres del Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya que permet als usuaris aconseguir documents que no estan disponibles a la UPC.

Com i on demanar un préstec?
Tens dues maneres:

• Pots fer una reserva a través del DiscoveryUPC. Selecciona CCUC/PUC al desplegable de la caixa de cerca, localitza el document que vols reservar, autentica't al Meu compte i prem el botó Demanar per PUC. No t'oblidis de seleccionar la biblioteca on vols rebre el document.
  • Pots anar presencialment a la biblioteca on es troben els documents identificant-te amb el carnet UPC.

Qui pot fer ús del PUC?

• Usuaris de la UPC autoritzats
  • Amb el registre actualitzat a la base de dades d'usuaris del servei de préstec de la UPC
  • Sense tenir documents en préstec vençuts
  • Sense bloqueig per sancions en el servei de préstec

Què cal fer si teniu documents del PUC des d'abans de l'estiu?
Els préstecs PUC pendents de tornar des d'abans de l'estiu 2021, s'aniran incorporant progressivament al vostre espai "El meu compte" amb data de retorn d'1 de febrer.