TRACTAMENT F033 GESTIó DEL PRéSTEC CONSORCIAT (PUC)

Tractament F033 Gestió del Préstec Consorciat (PUC)

Responsable del tractament:

Universitat Politècnica de Catalunya.

Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius.

934 015 828

info.bibliotequesArrobaupc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de dades: Universitat Politècnica de Catalunya
Finalitat del tractament: [F03.3.]. Gestió del fons bibliogràfic de la UPC.
Legitimació: Execució d’un contracte o de mesures precontractuals a petició de la persona interessada (Servei de Préstec Consorciat).
Destinataris: Es comunicaran a la universitat des d’on has fet la sol·licitud i a proveïdors de serveis prèvia signatura de contractes de prestació de serveis que preserven la privacitat. No se cediran a tercers sense el teu consentiment, tret dels supòsits previstos per la llei.
Drets de les persones: Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades
Termini de conservació: Les dades personals es conservaran durant el període de durada del préstec i, si escau, la gestió de les responsabilitats derivades.
Reclamació: Si no ha estat satisfet l'exercici dels vostres drets, podeu presentar una reclamació davant l'APDCAT: apdcat.gencat.cat

Darrera actualització: 13/12/2021