INVESTIGADORS

Indicadors de l'àmbit d'arquitectura i urbanisme

Alguns organismes d'acreditació tenen en compte els següents recursos a l'hora de valorar els articles de revista publicats en l'àmbit de l'arquitectura i l'urbanisme.

Índex de referència desenvolupat per l'European Science Foundation i actualment mantingut pel Norwegian Centre for Research Data. Llista revistes dins l'àmbit de les humanitats i ciències socials.

Accés a ERIH PLUS

La base de dades MIAR (Matriu d’Informació per a l’Anàlisi de Revistes) recull dades per a la identificació i anàlisi de revistes científiques.

El sistema d'actualització anual, crea una correspondència entre les revistes i la base de dades o repertori que les indexa, amb l'objectiu de ser un instrument de suport a les tasques d'avaluació.

Accés a MIAR

Sistema de classificació de revistes científiques dels àmbits de les ciències socials i humanitats desenvolupat per l’AGAUR

Accés a CARHUS Plus+

Base de dades de referències bibliogràfiques d'articles sobre disseny arquitectònic, història i pràctica de l'arquitectura elaborada i mantinguda per la Columbia University.

Accés a Avery Index to Architectural Periodicals

Catàleg de la biblioteca del Royal Institute of British Architects (RIBA) que inclou articles de tots els aspectes de l’arquitectura.

Accés a RIBA Online Catalgoue

Darrera actualització: 11/03/2024