INVESTIGADORS

Patents

Aquí trobaràs recursos que et poden ajudar a trobar informació (patents existents, publicacions sobre el que es vol patentar. etc.) abans de sol·licitar registrar una invenció.

Pots utilitzar el servei de cerca de patents, format per un equip de bibliotecaris de la UPC, que t'ajudarà a fer cerques a les bases de dades de patents disponibles a la UPC. Contacta-hi!

Si vols patentar una invenció, adreça't a l'Oficina de Patents del Servei de Gestió i Innovació de la UPC.

Accés a Derwent a través del WoS

La UPC subscriu Derwent Innovation Index (1980-2019), una de les principals bases de dades de patents a nivell mundial inclosa dins la plataforma del Web of Science que conté més de 30 milions d'invencions en més de 65 milions de documents de patents. Inclou registres de patents de Derwent World Patents Index i Derwent Patents Citation index.

Es poden consultar tres seccions:

• Derwent Chemistry Resource per a estructures químiques
  • Electrical and electronic section
  • Engineering section

Més informació sobre Derwent a Clarivate Analytics

Com accedir: entra al Web of Science i després selecciona Derwent Innovation Index.

Consulta totes les bases de dades i recursos sobre patents a la biblioteca digital de la UPC.

Per citar correctament les patents, segueix les pautes.

Més informació

Si ets investigador, PDI o estudiant de màster o doctorat de qualsevol campus de la UPC, contacta amb:

• Campus Nord: montse.araguesArrovaupc.edu i ruth.inigoArrovaupc.edu
  • Campus Baix Llobregat: consol.garciaArrovaupc.edu