ACTUALITAT

Actualitat

Horaris Setmana Santa (24 de març-1 d'abril)

La majoria de les biblioteques tanquen del 29 de març (Divendres Sant) a l'1 d'abril (Dilluns de Pasqua) i la resta de la setmana obren en horari de matí, excepte:

Tallers ICE per a PDI i doctorands: març

Places lliures per a les properes activitats organitzades per l'ICE, adreçades al PDI i doctorands de la UPC, i que formen part de l’itinerari “La teva tesi doctoral":

Ets docent a la UPC?

Les biblioteques de la UPC posen al teu abast diferents recursos i serveis que et poden ajudar en la preparació de les teves assignatures:

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Molt més que llibres a la biblioteca

T'oferim una gran diversitat d'equipaments per utilitzar durant la teva visita a la biblioteca. Alguns els pots reservar amb antelació i treure en préstec. Les característiques i la disponibilitat dels equipaments pot variar en funció de la biblioteca. Pots escollir entre:

Connecta't al wifi de la biblioteca

La UPC ofereix connexió sense fils mitjançant eduroam, el projecte internacional de mobilitat wifi.

12 biblioteques al teu abast

Disposes de 12 biblioteques repartides en diferents campus i escoles a Barcelona:

• Diagonal Nord i Sud
  • Besòs
  • Sant Cugat
  • Terrassa
  • Manresa
  • Castelldefels
  • Vilanova i la Geltrú

Pots utlitzar-les totes!!

Carta de serveis de suport a la docència

La "Carta de serveis de suport a la docència" t'informa dels principals recursos i serveis que les biblioteques oferim al PDI.

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

Copia de Carnet al mòbil per fer préstecs de documents

Porta el carnet al mòbil per treure documents en préstec a les biblioteques.

Darrera actualització: 17/10/2018