Tallers ICE per a PDI i doctorands: maig

Places lliures per a les properes activitats organitzades per l'ICE, adreçades al PDI i doctorands de la UPC, i que formen part de l’itinerari “La teva tesi doctoral":

MOOC Unite!: Recursos Educatius Oberts (REO)

Unite!, l’aliança universitària europea a la qual pertany la UPC, vol contribuir a impulsar el paper de les universitats en la construcció d'un sistema mundial de ciència oberta.

Copia de Open Research Europe amplia els seus criteris d'eligibilitat

Open Research Europe és una plataforma de publicació en accés obert creada a finals de l'any 2020 per la Comissió Europea (CE) dirigida sense cap cost d'autor.

Open Research Europe amplia els seus criteris d'eligibilitat

Ets docent a la UPC?

Les biblioteques de la UPC posen al teu abast diferents recursos i serveis que et poden ajudar en la preparació de les teves assignatures:

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi.

Molt més que llibres a la biblioteca

T'oferim una gran diversitat d'equipaments per utilitzar durant la teva visita a la biblioteca. Alguns els pots reservar amb antelació i treure en préstec. Les característiques i la disponibilitat dels equipaments pot variar en funció de la biblioteca. Pots escollir entre:

Connecta't al wifi de la biblioteca

La UPC ofereix connexió sense fils mitjançant eduroam, el projecte internacional de mobilitat wifi.

12 biblioteques al teu abast

Disposes de 12 biblioteques repartides en diferents campus i escoles a Barcelona:

• Diagonal Nord i Sud
  • Besòs