ACTUALITAT

Actualitat

Webinar ‘How to use open data for your research’

Descobriu com les dades obertes poden enriquir les vostres activitats acadèmiques al nostre taller online, 'Com utilitzar les dades obertes per a la vostra recerca'.

Cicle de formació Online Web of Science 2024 (03-05 juny)

La FECYT i Clarivate organitzen 3 webinars sobre la plataforma Web of Science:

Research Café 13: Dades de recerca

La Biblioteca de l'ETSEIB organitza un Research Café que tractarà sobre les dades de recerca. El 30 de maig a l'aula LS11, pavelló L (planta-1) de l'ETSEIB, de les 12:15 h. a les 13:45 h.

Revisió gratuïta de resums de tesis doctorals [ESBORRANY EN PROVES]

El Servei De Llengües i Terminologia de la UPC ofereix al PDI de la UPC la possibilitat d'encarregar la revisió gratuïta de resums (abstracts) de tesis doctorals en català i anglès i la seva traducció al català.

Obertura extraordinària exàmens finals

A partir del dimarts 21 de maig algunes biblioteques amplien horaris i obren caps de setmana:

Setmana del 20 al 26 de maig:

Declaració de Barcelona sobre la informació de recerca oberta

La UPC s’ha adherit a la Declaració de Barcelona sobre l’accés obert a les dades de recerca científica.

Convocatòria I Premi UPC Ciència oberta

Per impulsar les pràctiques de Ciència Oberta entre la comunitat i d’acord amb el

Més de 100.000 llibres digitals a les teves mans

Accedeix a un munt de llibres disponibles en línia buscant a Discovery UPC o accedeix als llibres digitals de la UPC a través d'UPCommons.

3a edició del Club de Filosofia UPCArts

A càrrec del professor Marcel Cano Soler, Llicenciat en Filosofia a la Universitat de Barcelona i diplomat en Bioètica i Doctor en Filosofia amb una tesis sobre “Cosmovisió, metarrelat i forma de vida. Els límits del nostre món”.

Open Research Europe amplia els seus criteris d'eligibilitat

Open Research Europe és una plataforma de publicació en accés obert creada a finals de l'any 2020 per la Comissió Europea (CE) dirigida sense cap cost d'autor.