ACTUALITAT

Tallers per a màster i doctorat

Nous tallers per a estudiants de màster i doctorat i postdoctorats de la UPC.
    Consulta l'oferta i inscriu-te!
    I si no trobes el curs que busques, demana'ns una sessió a mida.

Concurs Tesis en 4 minuts

Pots explicar la teva recerca en un màxim de 4 minuts? I de manera comprensible per al públic general?
    Inscriu-te al concurs "Tesis en 4 minuts". El guanyador o guanyadora representarà la UPC en la final interuniversitària.

28è Fòrum de coneixements

Divendres 15 de febrer, vine al 28è Fòrum de coneixements organitzat pel Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius.
    Obert a tothom!
    Consulta el programa.

Parla anglès amb Time to Talk

Millora la teva fluïdesa i comprensió oral en anglès. Gratis, a les biblioteques, i sota la supervisió d'un English coach.
    Amb la col·laboració del Servei de Llengües i Terminologia de la UPC.

Més llibres electrònics a SpringerLink

S'han adquirit més de 5.500 títols nous de llibres electrònics de la plataforma SpringerLink. En total, la comunitat UPC disposa de 17.175 llibres electrònics d'aquesta prestigiosa editorial.

Millora l'impacte de la teva recerca

Ets PDI? Coneix com gestionar la teva identitat digital investigadora per impulsar la teva carrera professional (identificadors únics, xarxes socials, perfil d'investigador/a) i com analitzar-ne l'impacte (citacions, índex h...).

Estrenem web!

Bibliotècnica ara és més visual, més útil, interactiva i multilingüe. Hem renovat el disseny per adaptar-nos millor a mòbils i tauletes.

Esperem els teus comentaris i suggeriments. La teva opinió ens interessa!

Carnet al mòbil per fer préstecs de documents

Porta el carnet al mòbil per treure documents en préstec a les biblioteques.

Ampliació d'horaris durant els exàmens del gener

Diverses biblioteques obren els caps de setmana durant els exàmens del gener. Consulteu el calendari i els horaris concrets de les 7 biblioteques que obren de forma extraordinària.

Has d'elaborar un Pla de Gestió de Dades (DMP)?

Research Data Management Plan ofereix ajudes adaptades als investigadors de la UPC. Segueix els passos de la plantilla per documentar com faràs la gestió de les dades de recerca durant el teu projecte o tesi doctoral.