ACTUALITAT

Llibres electrònics Ingebook

A la plataforma Ingebook podeu consultar manuals universitaris, editats principalment en castellà per McGraw-Hill i Pearson. Entre d'altres, s'ofereixen els títols Física per a la ciència i la tecnologia (Tipler, P.A., 2010) i el Manual del ingeniero químico (Perry, R.H., 2001).

Carnet al mòbil per fer préstecs de documents

Porta el carnet al mòbil per treure documents en préstec a les biblioteques.

Estrenem web!

Les biblioteques de la UPC estrenem nova web amb un disseny renovat per adaptar-lo al de la web de la UPC i una navegació simplificada i intuïtiva per accedir fàcilment als continguts des de qualsevol dispositiu, ordinador, tauleta o mòbil.

1Findr, una plataforma amb 27 milions d’articles en accés obert

1Findr, desenvolupada per 1Science, és una base de dades que inclou 90 milions de documents, en tots els camps de la recerca, publicats en revistes especialitzades, dels quals 27 són amb accés obert.

Articles indexats publicats per investigadors del Campus de Terrassa: 2017

Aquest informe recull els 241 treballs publicats per 222 investigadors/es del Campus de Terrassa en revistes indexades al Journal Citation Report durant el 2017.

Disponibles a UPCommons més de 100 nous TFG/TFM de l'ESEIAAT

Recentment s'han incorporat a UPCommons  més de 100 nous treballs acadèmics (TFG i TFM) presentats a l'ESEIAAT durant els darrers cursos.
    Actualment es poden consultar al voltant de 1000 TFG i TFM de l'ESEIAAT a travès d'aquest portal.

Darrera actualització: 17/10/2018