Biblioteca del Campus del Baix Llobregat

Estudis bibliomètrics EETAC i ESAB

Consulta els estudis corresponents al 2n trimestre del 2014.

Open Access button

Afegeix l'Open Access Button als teus bookmarks per denunciar que no pots accedir als articles que t'interessen. El nou botó ja està disponible.

Us presentem 2 noves infografies elaborades a la BCBL i que amb un cop d'ull un permetrean aprofundir més sobre Open Access i l'ORCID.

7 vídeos nous produïts a la BCBL

Comencem el curs amb 7 vídeo tutorials nous, que t'ajudaran a cercar informació a a Bibliotècnica.

Infografia en què es destaquen els motius principals que un investigador de la UPC pot tenir per allotjar les seves publicacions a UPCommons.

Bibliografia recomanada a la guia docent UPC

Aquest curs ja podeu consultar la bibliografia citada a la guia docent de les vostres assignatures des del nou portal que permet accedir al text complet si està disponible, veure si la...

més