ACTUALITAT

Actualitat

Tanquem per vacances

La biblioteca tanca tot l'agost amb motiu de les vacances d'estiu. Ens veiem el 2 de setembre.
Molt bon estiu!

A l'estiu la biblioteca és digital!

Gravació i presentacions de la Fira FAIR Data 2024

Ja podeu consultar les gravacions i presentacions de la Fira FAIR Data organitzada pel CSUC i celebrada a la UPF l'11 de juny de 2024.

Préstec a l'estiu

Préstec biblioteques UPC
A partir de l'1 de juliol, tots els préstecs de documents UPC es poden retornar al setembre (excepte els equipaments):

Tancament del Préstec Consorciat

A partir del 8 de juliol no es podran fer sol·licituds de Préstec Consorciat (PUC). A partir d'aquesta data, si necessites algun document de les institucions catalanes, utilitza el formulari de préstec interbibliotecari.

Còmic i novel·la gràfica

Vols conèixer la gran varietat de còmics, tebeos o novel·les gràfiques que tenim a les biblioteques de la UPC?…  endinsa't en les diferents temàtiques i troba la teva lectura.

Nova Biblioguia sobre Geoinformació i Geomàtica

Us presentem la nova Biblioguia sobre Geoinformació i Geomàtica.

Declaració de Barcelona sobre la informació de recerca oberta

La UPC s’ha adherit a la Declaració de Barcelona sobre l’accés obert a les dades de recerca científica.

Ets docent a la UPC?

Les biblioteques de la UPC posen al teu abast diferents recursos i serveis que et poden ajudar en la preparació de les teves assignatures:

Vols ser un Google Pro?

Saps com millorar la teva cerca a Google?
Saps com acotar la teva cerca a un web o una ubicació en concret?
Saps que pots fer servir el cercador per afinar la guitarra o saber a quina hora es pondrà el sol avui?

Darrera actualització: 17/10/2018