Horari d'estiu

La BRGF obre fins el dia 2 d'agost i l'horari d'estiu és de 9 a 14:30h.

Consulta tots els horaris de l'estiu.

Tancament Plantes 1 i 3

Del 15 de julioll al 30 d'agost les plantes 1 i 3 de la biblioteca estaran tancades per estalvi energètic.
Podeu estudiar i treballar a les plantes 0 i 2 de la biblioteca.
Si necessiteu algun llibre de les plantes 1 i 3 podeu demanar-ho al personal.

Guanyadors Premi UPC de Ciència-Ficció 2024

Amb un total de 70 obres presentades els guanyadors del Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló 2024 són:

Primer premi (ex aequo)

Préstec a l'estiu

Préstec biblioteques UPC
A partir de l'1 de juliol, tots els préstecs de documents UPC es poden retornar al setembre (excepte els equipaments):

Còmic i novel·la gràfica

Vols conèixer la gran varietat de còmics, tebeos o novel·les gràfiques que tenim a les biblioteques de la UPC?…  endinsa't en les diferents temàtiques i troba la teva lectura.

Personal investigador de la UPC amb articles altament citats (2024)

Podeu consultar l’informe on es presenten els articles més citats publicats en el període 2013-2023 pel personal investigador de la UPC.

Sabies que tens accés a més de 100.000 llibres digitals?

Accedeix a un munt de llibres disponibles en línia buscant a Discovery UPC.

VídeoCabina. Nou espai per a videoconferències

Si necessites treballar virtualment en equip, practicar presentacions, fer reunions online, comunicar-te telemàticament amb els teus professors, o qualsevol altra activitat acadèmica per videoconferència, pots reservar una de les dues cabines disponibles per a aquests usos a la planta 1.

Què són les revistes diamant i on trobar-les

Les revistes diamant són revistes d’accés obert que no cobren ni als autors ni als lectors sinó que estan subvencionades per societats científiques, universitats, etc. Per tant, no tenen barreres econòmiques ni per accedir-hi ni per publicar-hi.

Darrera actualització: 17/10/2018