Sol·licitar documents a través del CCUC

Recordeu:

• Podeu sol·licitar qualsevol document de les biblioteques del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) excepte aquells específicament exclosos per cadascuna de les institucions membre.

• No podreu sol·licitar documents si esteu bloquejats a la vostra institució.

• Si les biblioteques de la UPC tenen algun exemplar disponible, no podreu sol·licitar el document a través del CCUC, haureu de reservar-lo a través del Catàleg de les biblioteques de la UPC Nova finestra.

• Consulteu quants documents podeu tenir en préstec i per quants dies.

• Podeu consultar informació més detallada sobre el servei de Préstec Consorciat (PUC).

Com demanar un PUC

1. Cerqueu al CCUC Nova finestra, per paraula clau, documents del vostre interès.

Cerca al CCUC
2. Podeu fer més precisa la vostra cerca limitant-la per alguna de les opcions que se us ofereix:

Resultat cerca CCUC

3. Visualitzeu el registre complet del document per saber les institucions que tenen el document i si està disponible per ser sol·licitat:

Resultat cerca CCUC

4. Si el document pot ser sol·licitat, feu clic sobre l'enllaç que trobareu a l'esquerra de la pantalla:
Demanar-lo pel CCUC
Alguns exemplars no disponibles per Préstec Consorciat (PUC) poden estar disponibles a través del Servei d’Obtenció de Documents (hi podeu accedir clicant sobre l'enllaç "+ Info" o bé, adreceu-vos a qualsevol Biblioteca).

5. Un cop iniciada la sol·licitud del document, caldrà que us identifiqueu com a usuari de la UPC:

• Seleccioneu Universitat Politècnica de Catalunya en el desplegable i premeu Enviar.

Seleccionar institució del CCUC

• Introduïu el nom d’usuari de les Intranets UPC (PDI i PAS) o del Campus Virtual (estudiantat) o el primer cognom i el codi de barres del vostre carnet de préstec. Si teniu problemes per validar-vos, disposeu d’una pàgina d’ajuda.

• Escolliu també la biblioteca de la UPC on voleu rebre el document sol·licitat.

Automàticament es generarà un missatge de confirmació indicant que la vostra petició s'ha realitzat correctament. Un cop el document estigui a punt per recollir a la biblioteca que heu escollit, rebreu un missatge de correu electrònic que us n'informarà. A partir d'aquesta data, tindreu quatre dies per recollir-lo.

El meu compte (UPC):

Podeu comprovar quins documents teniu reservats i en préstec accedint a l’apartat El meu compte Nova finestra del Catàleg de les biblioteques de la UPC. També podreu cancel·lar la reserva de documents sol·licitats marcant el quadret corresponent en la columna "Cancel·lar" i a continuació prement el botó "Actualitzar".

Retorn de documents:

Podeu retornar els documents en qualsevol de les biblioteques de la UPC o bé en qualsevol de les biblioteques de la institució a la qual pertany el document.
El préstec constarà al vostre registre d'usuari fins que la institució a la qual pertany el document l'hagi rebut i hagi fet el retorn.

Darrera actualització: 30/3/2017