ACTUALITAT

Resultats de l'enquesta de les biblioteques als estudiants

El curs passat els estudiants de la UPC van participar en una enquesta per avaluar el seu grau de satisfacció respecte a les biblioteques. Vam obtenir més de 3.308 respostes, de les quals 142 van ser d’estudiants FME (101 de grau, 31 màster i 10 de doctorat). La mitjana de satisfacció global ha estat d’un 4,81 sobre 6 a nivell global i a l’FME un 5,2 sobre 6. Destaquem a nivell FME que :

• El 88% dels estudiants enquestats van a la biblioteca i el 58% consulta el web.
  • La puntuació de satisfacció global és d’un 5,2 sobre 6.
  • Els aspectes més ben valorats han estat l’atenció del personal (5,5 sobre 6) , el préstec de llibres (5,4 sobre 6) i el confort i sales per estudiar en grup (4,9 sobre 6).
  • Els aspectes amb una valoració més baixa són els ordinadors (4,4 sobre 6) i suport en l'elaboració dels TFG/TFM (4,3 sobre 6).Un dels nostres punts forts continua sent les persones que treballem a la biblioteca i això ens omple de satisfacció.

Els resultats globals també ens diuen que hem de millorar alguns aspectes: els estudiants volen horaris d’obertura més amplis i millors equipaments. També volen que els fem més fàcil l’accés a la informació i a les col·leccions.
Agraïm totes les observacions i els comentaris que ens serveixen per seguir millorant i oferim totes les facilitats per continuar rebent els vostres suggeriments.