ACTUALITAT

La Biblioteca UPC de les coses

La Biblioteca UPC de les coses recull les col·leccions de material no llibre que es presten a les biblioteques i que estan vinculades a l’activitat docent i al projecte educatiu de la Universitat amb l'objectiu de contribuir al foment de la cultura de la reutilització. Entre les 'coses' que hi trobaràs:

• portàtils
  • calculadores
  • instruments de mesura
  • equips de protecció
  • càmeres
  • trípodes
  • taules de llum
  • jocs de taula
  • videojocs
  • ossos
  • cervells
  • ulleres de realitat virtual
  • bastons guia per a invidents
  • etc.

No t’ho compris, troba-ho a la biblioteca!

Vols fer un taller informal als teus companys? Si saps com s'utilitza un arduino, una base de tall o qualsevol dels equipaments que prestem, t'oferim un espai perquè vinguis un dia a la biblioteca i expliquis el funcionament als teus companys d'estudis.

Tens 'coses' que ja no utilitzes? Segur que tens arduinos, calculadores, cables, o altres petits equipaments en bon estat que ja no et fan servei i que podrien aprofitar altres estudiants. Fes un donatiu!