ACTUALITAT

Estudia a la biblioteca

• Si ets membre de la comunitat UPC, per venir a estudiar a la biblioteca has de reservar plaça mitjançant aquest aplicatiu.  Només reserva d'espai d’estudi individual. Tens diverses franges de reserva disponibles.
  • Si ets membre de la comunitat UPC, pots seguir les classes virtuals des dels ordinadors de l'aula d'infomàtica. Reserva ordinador (llocs 121 al 129)
  • Oferim lliure accés a les prestatgeries (neteja't les mans abans i després de tocar els llibres)
  • Servei de préstec i devolucions de llibres operatiu
  • Tornem a oferir préstec de portàtils (curta i llarga durada), carregadors de mòbil i claus dels armariets

Mesures de seguretat COVID

• AFORAMENT reduït
  • Respecta la DISTÀNCIA de seguretat
  • NO es pot treballar en GRUP
  • Servei de NETEJA al matí i migdia (14:30 a 15 hores)
  • Quan marxis deixa la CADIRA RECOLZADA a la taula. El servei de neteja passarà a desinfectar.
  • Vine amb MASCARETA
  • Neteja't les MANS sovint. Trobaràs dispensadors de gel hidroalcohòlic per la biblioteca