TALLER VIRTUAL DE LECTURA: EL BOOM LATINOAMERICANO

Taller virtual de lectura: El boom latinoamericano

Taller amb una sessió presencial el dimarts 13 d'octubre a la Biblioteca de l'EPSEB i 6 sessions virtuals els dimarts de 18.00 a 19.30h. L'activitat és gratuïta i totes les lectures es faran durant les sessions.

Després de l’èxit de les 2 primeres edicions, la UPC ofereix de nou el Taller de lectura “El 'boom' latinoamericano”, aquesta vegada en format virtual (via Zoom). Coordinat per l’escriptor Pablo Nacach, doctor en Filosofia per la UB i llicenciat en Sociologia per la Universitat de Buenos Aires.

L’activitat està adreçada a tota la comunitat UPC i, especialment, a l’estudiantat .

"El taller del lectura “El 'boom' latinoamericano” se organiza en torno a un objetivo claro y luminoso: disfrutar de la lectura conjunta de una serie de maravillosos textos -relatos, novelas, poemas...- escritos por autores y autoras latinoamericanos. Porque guía nuestros pasos la firme convicción de que leer es un acto colectivo".

Taller en format virtual amb una primera reunió informativa presencial el dimarts 13 d'octubre de 13.00 a 16.00 h. a la Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona al Campus Sud de Barcelona.
Passa't quan vulguis, el coordinador hi serà ininterrompudament.

Sessions virtuals amb Zoom els dimarts 20 i 27 d’octubre i 3, 10, 17 i 24 de novembre de 18.00 a 19.30 h.

Recorda: les lectures es faran durant les sessions.
Activitat gratuïta!