RESULTATS DE L'ENQUESTA DE LES BIBLIOTEQUES ALS ESTUDIANTS

Resultats de l'enquesta de les biblioteques als estudiants

El curs passat els estudiants de la UPC van participar en una enquesta per avaluar el seu grau de satisfacció respecte a les biblioteques.
Vam obtenir més de 3.000 respostes, sobretot d’estudiants de grau de tots els campus, que suposa un augment del 27% respecte a l’edició anterior de l’enquesta.
Estem molt contents per l’elevada participació i perquè la mitjana de satisfacció global ha estat d’un 4,81 sobre 6.
Volem destacar que:

• El 93% dels estudiants enquestats van a la biblioteca i el 62% consulta el web.
  • La puntuació de satisfacció global és d’un 4,81 sobre 6 i incrementa en 0,18 respecte l’edició anterior.
  • Els aspectes més ben valorats han estat l’atenció del personal i el préstec de llibres (5,04 sobre 6) i les gestions en línia amb un 5 sobre 6.
  • Els aspectes amb una valoració més baixa són els ordinadors (4 sobre 6) i la capacitat de les biblioteques, sobretot durant els exàmens (4,22 sobre 6).

Un dels nostres punts forts continua sent les persones que treballen a les biblioteques, la vocació de servei i el compromís amb els usuaris.
Els resultats també ens diuen que hem de millorar alguns aspectes: els estudiants volen horaris d’obertura més amplis i millors equipaments. També volen que els fem més fàcil l’accés a la informació i a les col·leccions.
Agraïm totes les observacions i els comentaris que ens serveixen per seguir millorant i oferim totes les facilitats per continuar rebent els vostres suggeriments.