ACTUALITAT

Biblioteques inclusives

Els serveis per a persones amb necessitats de suport educatiu (discapacitat, necessitats educatives específiques) són serveis personalitzats que faciliten l'accés i ús dels recursos i serveis de la biblioteca per fomentar la igualtat d'oportunitats de totes les persones de la comunitat università

Obrim caps de setmana

S'acosten els exàmens finals i vàries biblioteques obriran els caps de setmana durant el maig i el juny.

Aquest cap de setmana obren:

Exposició Còmics i Ciència-Ficció

Perquè a la UPC tenim una tradició de 30 anys de ciència...

+ BIBtips

Aquests són els propers BIBtips. Només cal que entris a les 14 h. a la Sala Meet amb el teu correu electrònic upc.edu.

Formació ICE i biblioteques per a PDI i doctorands

Les Biblioteques en col·laboració amb l'ICE us ofereixen una sèrie de cursos de formació en línia que formen part de l'itinerari 'La teva tesi doctoral'. Properament:

Nova subscripció a la revista International Journal of Engineering Education (IJEE)

Ja podeu consultar a través de Bibliotècnica el text complet de la revista International Journal of Engineering Education, publicació peer review sobre investigació acadèmica relacionada amb l'educació en l'enginyeria.

Mendeley pas a pas

Què és Mendeley?

És un gestor bibliogràfic que t'ajuda a organitzar les teves referències bibliogràfiques i treballar amb els teus documents: llegir, anotar i citar mentre escrius els teus treballs de recerca.

Dona el teu mòbil

El projecte de recerca Biometallum, conegut com a ‘Menja mòbils’, que es desenvolupa al Campus de Manresa, coordinat pel professor Toni Dorado, treballa en la valorització i recuperació de residus electrònics com una al

Grup de Treball de Ciència Oberta de CESAER

L'SBPA participa en el Grup de Treball de Ciència Oberta de CESAER, en el marc del qual s'acaben de publicar 2 informes en els que la UPC hi és present: