ACTUALITAT

Detail inspiration: nova base de dades d'arquitectura

Detail inspiration ofereix informació i imatges d'edificis relacionats amb els projectes arquitectònics recollits a articles destacats de la revista Detail.

Taller ICE: Ciència Oberta a la UPC

Webinar gratuït per a PDI i doctorands

Taller 7 de l'itinerari 'La teva tesi doctoral'

Taller ICE: Comença la tesi amb bon peu: organitza la informació

Webinar gratuït per a PDI i doctorands

Taller 1 de l'itinerari 'La teva tesi doctoral'

L’objectiu principal d’aquesta acció formativa és conèixer eines per organitzar la informació en la fase inicial d’elaboració de la tesi doctoral.

Convocatòria AQU d'Avaluació de mèrits de recerca

Convocatòria d'Avaluació de mèrits de recerca de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU):

• 1a convocatòria: del 16 de gener al 3 de febrer de 2023, ambdós inclosos

- PDI contractat de les universitats públiques

La biblioteca et dona joc

Les biblioteques de la UPC t'ofereixen la possibilitat de jugar i/o emportar-te en préstec diferents jocs disponibles a:

Carta de serveis de suport a la recerca

La "Carta de serveis de suport a la recerca" t'informa dels principals recursos i serveis que les biblioteques oferim al PDI.

• Publicar
  • Investigar
  • Difondre
  • Preservar

No dubtis a contactar amb la teva biblioteca!

Calendari de cursos a les biblioteques

Aprofita els tallers gratuïts que les biblioteques de la UPC t'ofereixen. Hi trobaràs:

Informe sobre les publicacions científiques del PDI de la UPC Manresa durant el curs 2021-22

Ja podeu consultar l'informe sobre les publicacions científiques del PDI de la UPC Manresa durant el curs 2021-22 que cada any realitza la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa.

Biblioguies UPC

Les Biblioguies UPC et permeten accedir als recursos d'informació que necessites del teu àmbit d'estudi. T'orienten sobre els recursos i serveis més rellevants de la teva matèria.

Agenda cultural del febrer

UPCArts us convida a participar en les propostes culturals del febrer. Inscripcions a upcarts@upc.edu

Segueix UPCArts a les xarxes i no et perdis cap de les activitats que et proposen: