ACTUALITAT

Celebrem el 8M: guia de lectura

Per celebrar el 8M i sumar-nos a la Setmana de la dona a la UPC, hem preparat la guia de lectura interactiva "Per què el feminisme segueix sent imprescindible".

Esteu preparant un article sobre els resultats d'un projecte H2020?

Podeu publicar-lo a la nova plataforma de Comissió, l'Open Research Europe.

Author Impact Beamplots: impacte de les publicacions a WoS

Una eina de visualització incorporada als registres d'autors de la nova Web of Science per mesurar el rendiment de les citacions dels articles i reviews d'un autor/a des del 1980 fins l'actualitat (excepte els darres dos anys).

Nou portal Aprèn

Us presentem Aprèn, el nou portal que dona accés als continguts docents que elabora el professorat de la UPC. Aprèn recull els continguts que el professorat ha incorporat a UPCommons, el portal del conei

Guia temàtica de Joan Margarit

Guia elaborada per la Biblioteca de l'ETSAB en motiu de la mort de l'arquitecte i poeta Joan Margarit. Per a la seva elaboració han estat seleccionats textos i altres documents relacionats amb la seva faceta d’arquitecte, professor i catedràtic d’Estructures alhora que inclou llibres relacionats

L'article que busco, està en accés obert?

Consulta la infografia amb els ginys per trobar articles en accés obert: Unpaywall, Google Scholar Button, Open Access Button.

Taller de lectura Literatura i Filosofia els mesos de març i abril

Llegir, pensar, qüestionar, tornar a llegir, conversar,... Vine al Taller lectura de "Lectura i Filosofia" coordinat per Pablo Nacach els dilluns, de 15.00 h a 16.30 h. a la Biblioteca d'Edificació. Les lectures es faran durant les sessions.

Taller d'escriptura els mesos de març i abril

Vols conèixer estratègies i donar-li forma a la teva escriptura? Vine al Taller d'escriptura "Escribir x Escribir" els dilluns, de 12.30 h a 14.00 h. a la Biblioteca d'Edificació. Taller coordinat per Pablo Nacach.

Les normes UNE consultables i descarregables

A partir d'aquest mes de gener, es poden consultar i descarregar les normes UNE a través d'AENORmás, base de dades subscrita per la UPC. També es pot incloure l'enllaç a AENORmás des de les plataformes docents.

Dipòsit d'exàmens UPC

Hi trobaràs els exàmens de la UPC que els professors i/o els centres docents de la Universitat faciliten a les biblioteques.
L'accés està restringit a la comunitat UPC. Connecta't amb el teu nom d’usuari i contrasenya de les intranets UPC o del Campus Virtual.