ACTUALITAT

Nova col·lecció LGBTIQ+

La Biblioteca ETSAB ha iniciat una col·lecció de llibres i recursos on la diversitat és la protagonista. Informació i personatges que no tenen comportaments heteronormatius ni normatius i que s'allunyen del discurs hegemònic i bina

Nous criteris d'assignació d'APC's per a la publicació en accés obert

Què són els acords transformatius i quins ajuts té la UPC per publicar en accés obert? A Bibliotècnica us expliquem com els acords entre institucions i editorials estan evolucionant per donar suport a la publicació en accés obert immediat. En aquests moments la UPC té acords signats amb:

Your doctoral thesis: writing and preparing your manuscript in English

First edition in English of the workshop “Writing and preparing your manuscript”. The course is in English and intended for UPC PhD students and teaching and research staff.

Horaris d'estiu

Després de Sant Joan les biblioteques modificaran progressivament els seus horaris durant els mesos d'estiu, fins al tancament el divendres 29 de juliol.

Aquesta setmana modifiquen horaris:

Nova biblioguia: Economia circular dels residus electrònics

El projecte de recerca Biometallum, conegut com a ‘Menja mòbils’, que es desenvolupa al Campus de Manresa, coordinat pel professor Toni Dorado, treballa en la valorització i recuperació de residus electrònics i ja ha re

III Jornada UPC de Ciència Oberta

El proper dijous 30 de juny de 9:30h a 13:30h a l'Aula Màster del Campus Nord divuit ponents, amb la participació de el Vicerector de Recerca, el Servei de Suport a la Recerca i la Innovació i el Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius, exposaran i debatran sobre l'estat actual de la ciènci

Vols col·laborar amb nosaltres?

La convocatòria de beques d'aprenentatge a biblioteques per al curs 2022-2033 s'amplia amb 4 noves places.

Informa't a l'aplicatiu de beques, a la teva biblioteca o a les xarxes socials. Et pots inscriure fins al 21, 23 o 30 de juny.

Préstec durant l'estiu

Si t'emportes qualsevol material en préstec (excepte equipaments), no l'has de tornar fins al 12 setembre.

Aprofita les col·leccions especials de les biblioteques durant l'estiu:

Publica continguts docents a UPCommons i Aprèn des d’Atenea

Incorporar continguts docents a UPCommons i el portal Aprèn ara és molt més fàcil!

Mapes de citacions a la Web of Science

Web of Science inclou novetats a la seva última actualització: un cop reclamat el perfil d'autor, el perfil d'investigador mostrarà un mapa de citacions que mostra les filiacions institucionals dels autors que l'han citat.