ESCRIBIR X ESCRIBIR: UN TALLER D'ESCRIPTURA EN FORMAT VIRTUAL PLACES EXHAURIDES!!

Escribir x escribir: un taller d'escriptura en format virtual PLACES EXHAURIDES!!

Taller amb una sessió presencial el dimarts 13 d'octubre a la Biblioteca de l'EPSEB i 6 sessions virtuals els dimarts de 16.00 a 17.30h. L'activitat és gratuïta!i
El taller té format virtual (via Zoom) i està coordinat per l’escriptor Pablo Nacach, doctor en Filosofia per la UB i llicenciat en Sociologia per la Universitat de Buenos Aires.

L’activitat està adreçada a tota la comunitat UPC i, especialment, a l’estudiantat .

Taller en format virtual amb una primera reunió informativa presencial el dimarts 13 d'octubre de 13.00 a 16.00 h. a la Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona al Campus Sud de Barcelona.
Passa't quan vulguis, el coordinador hi serà ininterrompudament.

Sessions virtuals amb Zoom els dimarts 20 i 27 d’octubre i 3, 10, 17 i 24 de novembre de 16.00 a 17.30 h.

ATENCIÓ! PLACES EXHAURIDES: obrim llista d'espera i et convidem a inscriure't al Taller de lectura.

Activitat gratuïta!