ACTUALITAT

BIBtip: Libros electrónicos

Formación de 45' por Meet orientada a estudiantes de Grado y Máster pero abierta a toda la comunidad UPC. Taller práctico con tiempo para realizar preguntas y resolver consultas.

Contenido:

BIBTip: Com buscar informació a Scopus

Formació de 45' per Meet orientada a estudiants de Grau i Màster però oberta a tota la comunitat UPC. Taller pràctic amb temps per fer preguntes i resoldre consultes.

Contingut:

BIBtip: Búsqueda en Google y Google académico

Contenido:

Acords transformatius i com gaudir d'una APC

Què són els acords transformatius?

Personal investigador de la UPC amb articles altament citats (2022)

Podeu consultar l’informe on es presenten els articles més citats publicats en el període 2010-2020 pel personal investigador de la UPC.

Taller de lectura 'El 'boom' llatinoamericà'

Els dimarts de 15 a 16:30 h. de setembre, octubre i novembre a l'edifici Vèrtex del Campus Nord, en Pablo Nacach us convida a fer un recorregut per les millors obres de la literatura llatinoamericana.

Taller adreçat a PAS, Alumni i estudiantat.

Lletres compartides a la Uni!

Arriba la primera edició del Club de Lectura Interuniversitari Lletres compartides a la Uni!

No et perdis aquesta oportunitat de conèixer autors de tot el territori lingüístic. Al llarg de les pròximes setmanes tindran lloc les següents presentacions literàries:

Calendari de cursos a les biblioteques

Aprofita els tallers gratuïts que les biblioteques de la UPC t'ofereixen. Hi trobaràs:

• cursos presencials i online
  • tutorials d'autoaprenentatge
  • webinars sobre recursos d'informació

Si el llibre no està a la UPC fes servir el PUC

Pots demanar en préstec llibres d'altres biblioteques universitàries mitjançant el DiscoveryUPC

Llegir l'escenari. La tecnologia a escena. Curs 2022-2023

De setembre a maig, cada mes estudiarem una obra de teatre des del text i des del muntatge: llegirem l'obra i assistirem a la funció.

El club de lectura es desenvoluparà a la Biblioteca EPSEB els dimecres de 18 a 19 h.