Serveis als membres UPC Alumni Premium

El Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC ofereix avantatges específics per als membres UPC Alumni Premium:

• Accés a totes les biblioteques de la UPC i als seus recursos i serveis bàsics: espais de treball individual, ordinadors, connexió a Internet, etc.
  • Consulta les col·leccions a través del Catàleg Nova finestra.
  • Accés als continguts de Bibliotècnica, des de qualsevol ordinador ubicat a les biblioteques de la UPC.
  • Préstec de llibres: 2 documents (excepte la guia docent) durant 7 dies, amb dret a 4 renovacions per document i 3 reserves.
  • Accés a l’apartat El meu compte Nova finestra del catàleg, que permet:
    • gestionar els préstecs (reserves i renovacions)
    • consultar l’historial de préstecs
    • desar cerques
    • subscriure’s a alertes de novetats bibliogràfiques al Catàleg.

Serveis de pagament a preus reduïts

Els membres UPC Alumni Premium gaudeixen de descomptes en alguns serveis de pagament:

• Obtenció d’originals o còpies de documents no disponibles a les biblioteques de la UPC.
  • Cerques d’informació especialitzades orientades a respondre consultes les àrees de coneixement de la UPC.
  • Formació en l’ús de la informació i la documentació.

Els preus d'aquests serveis s'estableixen d'acord a les tarifes PDF marcades al pressupost anual de la UPC.

Recordeu portar el carnet vigent d’UPC Alumni Premium per gaudir dels avantatges.

Etiquetes

Perfil d'usuari