Serveis als estudiants de màster i postgrau de formació permanent de la UPC School

El Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC ofereix avantatges específics per als estudiants de màster i postgrau de formació permanent de la UPC School of Professional & Executive Development Nova finestra.

Per fer ús d’aquests serveis és imprescindible la presentació del carnet UPC que us acrediti com a estudiant de màster o postgrau de formació permanent. Si no teniu el carnet, adreceu-vos a la UPC School Nova finestra o demaneu-lo a través del campus virtual.

Serveis bàsics

• Accés a totes les biblioteques de la UPC i als seus recursos i serveis bàsics: espais de treball individual, ordinadors, connexió a Internet, etc.
  • Consulta de les col·leccions bibliogràfiques a través del Catàleg Nova finestra.
  • Accés als continguts de la Biblioteca Digital de la UPC exclusivament des dels ordinadors ubicats a les biblioteques de la UPC i prèvia sol·licitud al taulell de la biblioteca.
  • Accés al servei de préstec (imprescindible la presentació del carnet UPC):
  • Reserva de sales de treball en grup.
  • Accés a l’apartat El meu compte Nova finestra del Catàleg, mitjançant nom d'usuari i contrasenya de les intranets UPC, que permet:
    • gestionar els préstecs (reserves i renovacions)
    • consultar l’historial de préstecs
    • desar cerques
    • subscriure’s a alertes de novetats bibliogràfiques al Catàleg

Serveis de pagament a preus reduïts

Els estudiants de la UPC School of Professional & Executive Development gaudeixen de descomptes en alguns serveis de pagament:

• Obtenció d’originals o còpies de documents no disponibles a les biblioteques de la UPC.
  • Cerques d’informació especialitzades orientades a respondre consultes les àrees de coneixement de la UPC.
  • Formació en l’ús de la informació i la documentació.

Els preus d'aquests serveis s'estableixen d'acord a les tarifes PDF marcades al pressupost anual de la UPC.

Darrera actualització: 2/6/2017