Serveis per empreses i entitats del PMT

La Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (BCBL) està situada dintre del Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT) Nova finestra juntament amb centres docents, departaments i empreses i entitats vinculades amb la UPC. Aquestes empreses i entitats podeu fer ús de la biblioteca i gaudir dels serveis gratuïts i de pagament que aquesta us ofereix.

Serveis gratuïts

• Accés a les col·leccions de la Biblioteca (tecnologies de la informació i les comunicacions, aeronàutica i espai, enginyeria biològica, biotecnologia i enginyeria agroalimentària, aprenentatge d’idiomes, etc.)
  • Accés a informació especialitzada (bases de dades, revistes, etc.) des dels ordinadors de la Biblioteca.
  • Accés als seus espais i equipaments (Sales de treball en grup i Aula de Formació reservades a la comunitat UPC (estudiants, PDI i PAS)).
  • Accés a la xarxa sense fils de la UPC.
  • Préstec de documents, segons condicions del Grup IV (documents en préstec 2, reserves 3, dies de préstec 7 (exclosa la bibliografia docent)).

Serveis segons tarifes del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius

• Servei d’informació especialitzada (segons tarifes unitats vinculades a la UPC).
  • Servei d’Obtenció de documents  (segons Grup II).

Com fer ús dels serveis?

L’accés als espais de la BCBL (excloses sales de treball en grup i l'aula de formació) és lliure però per accedir a alguns d’aquests serveis, especialment el servei de préstec, cal que els usuaris disposin d’un carnet provisional que han de sol·licitar al servei de préstec de la Biblioteca (planta 0).

Per qualsevol dubte o aclariment contacteu amb la Biblioteca.

Darrera actualització: 22/4/2014