Serveis per empreses i entitats del PMT

La Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (BCBL) està situada dintre del Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT) Nova finestra juntament amb centres docents, departaments i empreses i entitats vinculades amb la UPC. Aquestes empreses i entitats podeu fer ús de la biblioteca i gaudir dels serveis gratuïts i de pagament que aquesta us ofereix.

Serveis

• Accés a les col·leccions de la Biblioteca (tecnologies de la informació i les comunicacions, aeronàutica i espai, enginyeria biològica, biotecnologia i enginyeria agroalimentària, aprenentatge d’idiomes, etc.)
  • Accés a la Biblioteca Digital de la UPC (recursos subscrits per la UPC: revistes, bases de dades, etc.) des dels ordinadors de la Biblioteca o demanant un accés temporal d'un dia des d'ordinadors connectats a la xarxa UPC.
  • Accés a la xarxa wifi UPC.
  • Accés a la formació en l'ús de la informació i documentació.
  • Accés a la producció cientìfica de la UPC Nova finestra
  • Servei d’Obtenció de documents no UPC (SOD Nova finestra). Servei tarifat PDF
  • Préstec de documents com a usuaris autoritzats (accés al formulari) de contingut científico tècnic i d'especialitat (literatura, aprenentatge d'idiomes, gastronomia i guies de viatge). Característiques del préstec: 2 documents durant 10 dies, 4 renovacions

Espais