Registre i gestió del certificat digital al carnet UPC

Les biblioteques de la UPC, com a Entitats de Registre de la UPC, ofereixen al PDI i al PAS la possibilitat d'enregistrar el certificat digital al carnet universitari.

Què és el certificat digital?

És un document electrònic signat per una autoritat de certificació —en el cas de la UPC, és l'Entitat de Certificació d'Universitats i Recerca (EC-UR) que pertany a la jerarquia del CATCert— que garanteix les transaccions digitals, permeten a l’usuari o la usuària identificar-se digitalment, signar documents, realitzar activitats de forma segura i amb validesa legal.

Quina documentació cal portar?

Cal presentar el DNI o un altre document identificatiu i el carnet de la UPC.

Si encara no heu rebut el Canet UPC o teniu qualsevol incidència relacionada amb la targeta contacteu amb l'Oficina per a l'Administració Electrònica a l'adreça: identitat.digitalcorreu electrònicupc.edu.

On i quan es pot gravar el certificat?

Trobareu tota la informació sobre el certificat al web d'Identitat Digital de la UPC Nova finestra.

En algunes biblioteques és indispensable sol·licitar cita prèvia per enregistrar el certificat digital.

Perfil d'usuari

Darrera actualització: 18/3/2016