Préstec al lloc de treball (PDI i PAS)

Servei exclusiu per a PDI i PAS de la UPC, que us permet sol·licitar en préstec documents de les biblioteques de la UPC sense necessitat de desplaçar-vos i rebre'ls per correu intern al vostre lloc de treball.

Com reservar un document i rebre'l al vostre lloc de treball?

1. Cerqueu el document desitjat al Catàleg de les biblioteques de la UPC Nova finestra.

2. Cliqueu el botó Reservar, situat a la part dreta o superior de la pantalla (només els documents que es poden reservar mostren aquest botó).

3. Identifiqueu-vos, tot accedint a El meu compte Nova finestra.

4. Com a lloc de recollida, seleccioneu l'opció (PDI/PAS) el vostre Campus/Centre-Lloc de treball (part inferior del desplegable):

Llocs de recollida

Premeu el botó Enviar.

5. A continuació seleccioneu l'exemplar desitjat i cliqueu el botó Demanar l'exemplar seleccionat, que es troba a la part inferior de la pantalla.

6. Si no és possible la reserva d'algun document, apareixerà un missatge informant-vos-en. Si la petició s'ha enviat correctament, apareixerà un missatge de confirmació indicant-vos que rebreu el document al vostre lloc de treball.

Des de El meu compte Nova finestra podreu saber en tot moment quin és l'estat del document reservat, així com fer renovacions dels vostres documents prestats o cancel·lacions de los vostres reserves.

Perfil d'usuari

Darrera actualització: 16/3/2018