Consultes a través del WhatsApp i Telegram a la Biblioteca de l'EPSEVG

La Biblioteca atén les vostres consultes a través de Whatsapp i Telegram

La Biblioteca de l’EPSEVG posa en marxa, com a prova pilot, el servei d’atenció a l’usuari a través de missatgeria instantània amb la voluntat de facilitar i agilitzar la comunicació directa amb tots els seus usuaris.

El nostre número és el 606088963

A qui va dirigit?

Aquest és un servei obert a tota la comunitat universitària i als usuaris externs de la biblioteca.

Quines consultes atenem?

• Totes aquelles relacionades amb els serveis, recursos, instal·lacions, equipaments, horaris, etc. que ofereix la biblioteca.
  • Les consultes bibliogràfiques complexes es redirigiran als bibliotecaris temàtics, que es posaran en contacte amb vosaltres a través del correu electrònic.
  • No s’atendran peticions de gestió de préstecs. Recordeu que aquestes es poden fer en línia a l’apartat El meu compte Nova finestra del Catàleg UPC.
  • No s’atendran consultes sobre dades de caràcter personal.

Quin és l’horari del servei?

De dilluns a divendres dins l’horari d’obertura de la biblioteca.

Voleu rebre avisos urgents i novetats sobre la biblioteca?

• Envieu la paraula ALTA al número de la BibUPCVILANOVA (606088963)
  • Deseu el número a la vostra llista de contactes, en cas contrari, els missatges no arribaran al vostre terminal (aquesta és una condició determinada pel propi funcionament de Whatsapp)

[Segons les condicions legals de Whatsapp Nova finestra el sistema accedirà periòdicament a la llista de contactes del telèfon de la biblioteca]

Quin és el comportament esperat?

• Identifiqueu-vos amb un nom (real o no) per tal de poder-nos dirigir a vosaltres personalment.
  • Agrairem que els missatges siguin clars i precisos, amb un to correcte i respectuós.
  • El personal de la biblioteca que atén aquest servei es reserva el dret de tallar les converses que consideri inapropiades.

Sobre la privacitat

• Tota conversa mantinguda a través d’aquest servei serà privada.
  • Les converses es podran arxivar amb finalitats estadístiques i de millora del servei.
  • En el cas de les consultes que no siguin de resposta immediata o bé requereixin una resposta més àmplia, la biblioteca us demanarà l’adreça de correu electrònic per tal de fer-vos-la arribar de manera més elaborada.
  • La biblioteca es compromet a respectar la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal Nova finestra: qualsevol de les dades que ens proporcioneu només seran utilitzades per a la gestió d’aquest servei.
Darrera actualització: 14/6/2016