PROFESSORS

Registre i gestió del certificat digital al Carnet UPC

Les biblioteques de la UPC, com a Entitats de Registre de la UPC, oferim al PDI i al PAS la possibilitat d'enregistrar el certificat digital al carnet universitari.

És un document electrònic signat per una autoritat de certificació —en el cas de la UPC, és l'Entitat de Certificació d'Universitats i Recerca (EC-UR) que pertany a la jerarquia del CATCert— que garanteix les transaccions digitals, permeten a l’usuari o la usuària identificar-se digitalment, signar documents, realitzar activitats de forma segura i amb validesa legal.

Has de presentar el DNI o un altre document identificatiu i el carnet de la UPC.

Si encara no has rebut el Carnet UPC o tens qualsevol incidència relacionada amb la targeta contacta amb l'Oficina per a l'Administració Electrònica a l'adreça: identitat.digitalArrovaupc.edu.

Trobaràs tota la informació sobre on i quan pots gravar el certificat digital al teu carnet UPC al web d'Identitat Digital de la UPC.

En algunes biblioteques és indispensable sol·licitar cita prèvia per enregistrar el certificat digital.

Més informació

Si tens consultes relacionades amb el certificat digital, contacta amb l'Oficina d'Administració Electrònica a identitat.digitalArrovaupc.edu

Darrera actualització: 23/11/2018