Novetats a Bibliotècnica

Beca disponible a la Biblioteca ETSEIB

Ha quedat vacant una beca d'aprenentatge per donar suport a la Biblioteca de l'ETSEIB. La beca està dirigida als estudiants de la UPC i l'horari és de 13.30 a 17.30h.

Darrera actualització: 30/5/2017

La Biblioteca FME tanca el mes d'agost

La biblioteca romandrà tancada del 31 de juliol al 31 d'agost.
Bon estiu!!!

Darrera actualització: 25/7/2017

Accés a la biblioteca digital

Durant el període de tancament de les biblioteques, per qualsevol consulta relacionada amb l'accés a la biblioteca digital (revistes, articles, bases de dades, etc.) consulteu la pàgina del servei

Darrera actualització: 25/7/2017

Accés a la biblioteca digital

Préstec de portàtils adaptats

Informacions d'estiu

Hem preparat un Butlletí amb tot el que t'oferim les biblioteques durant aquest estiu. Aprofita per endur-te una novel·la o la guia del teu proper viatge.

Carnet UPC al mòbil

Ja podeu fer servir el vostre carnet UPC al mòbil per treure documents en préstec a totes les biblioteques de la UPC.

Préstec durant l'estiu

Al juliol, si t'emportes un llibre, una pel·lícula o qualsevol altre material en préstec de les biblioteques, no l'has de tornar fins al setembre. Molt bon estiu!

Pàgines