Novetats a Bibliotècnica

Beca disponible a la Biblioteca ETSEIB

Ha quedat vacant una beca d'aprenentatge per donar suport a la Biblioteca de l'ETSEIB. La beca està dirigida als estudiants de la UPC i l'horari és de 13.30 a 17.30h.

Darrera actualització: 30/5/2017

Wifi: la xarxa XSF-UPC desapareix

La xarxa wifi XSF-UPC deixarà d'estar operativa a partir del 22 de febrer.

JIDA'14 JIDA'15 i JIDA'16 a Web of Science

Ja podeu trobar indexades a Web of Science: Conference Proceedings Citation Index les Jornadas sobre Innovación Docente en Arquitectura JIDA 2014, JIDA 201

Museum: Case Studies. The design process a la Videoteca

Conferència de l'Arquitecte Javier Haddad, en la sessió presentada per Félix Arranz, Professor de Projectes Arquitectònics ETSAB. A continuació, conversa i taula rodona entorn la conferència.

Darrera actualització: 19/2/2018

Evita els robatoris dins la biblioteca

Últimament s’han produït alguns robatoris d’ordinadors portàtils a les Biblioteques UPC.

Darrera actualització: 19/2/2018

Dones arquitectes: nova exposició i guia temàtica a la Biblioteca ETSAB

Amb l'excusa del joc de cartes editat per les autores de la web Un día, una arquit

Darrera actualització: 19/2/2018

Guies de recursos d'arquitectura i urbanisme

Les guies que editem a la biblioteca et faciliten localitzar informació útil per als teus estudis o recerques.

Darrera actualització: 19/2/2018

Guies sobre edificis a Barcelona i molts temes més

La biblioteca edita una sèrie de guies temàtiques amb bibliografia sobre edificis de Barcelona i molts altres temes d'arquitectura i urbanisme. No deixis de consultar-les! Et seran molt útils!

WIFI a les biblioteques UPC

La xarxa WIFI XSF-UPC deixarà de funcionar en les properes setmanes. Serà substituïda per una altra xarxa que es dirà UPCGuest.

Programari antiplagi Urkund

El professorat de la UPC disposa del programari antiplagi Urkund, concretament des de les activitats "tasca", 'fòrum" i "taller" de la plataforma Atenea.

Pàgines