Obertura extraordinària de les biblioteques

Diverses biblioteques obren els caps de setmana, festius i nits (fins a les 24:00h) durant l'època d'exàmens. Consulteu les biblioteques que estan obertes als diferents campus de la UPC.
Les biblioteques estan obertes només com a sales d'estudi, per tant, NO s'oferiran els serveis bibliotecaris habituals com el préstec d'ordinadors portàtils.
Durant l’obertura extraordinària, teniu accés a les biblioteques de la UPC els membres de la comunitat universitària UPC i de les universitats públiques catalanes, prèvia acreditació amb el carnet universitari corresponent.
Porta el teu carnet!

Biblioteques obertes els caps de setmana, festius i ampliació de l'horari fins a les 24:00h:

• Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (BRGF)
  • Biblioteca del Campus de Terrassa (BCT)

Biblioteques obertes els caps de setmana i festius:

• Biblioteca de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)
  • Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (BCBL)
  • Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM)
  • Biblioteca de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)
  • Biblioteca de l’Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB)
  • Biblioteca de l’Escola d'Enginyeria d'Igualada (EEI)

Darrera actualització: 3/7/2016