Obertura extraordinària al gener

Diverses biblioteques obren els caps de setmana durant el període d'exàmens del mes de gener. Consulteu el calendari i els horaris concrets de les 7 biblioteques que obren de forma extraordinària.

Recordeu que les biblioteques estan obertes només com a sales d'estudi, per tant, NO s'ofereixen els serveis bibliotecaris habituals com el préstec d'ordinadors portàtils.

Durant l’obertura extraordinària, teniu accés a les biblioteques de la UPC els membres de la comunitat universitària UPC i de les universitats públiques catalanes, prèvia acreditació amb el carnet universitari corresponent. En el cas de la Biblioteca del Campus de Terrassa l’accés durant el caps de setmana i festius està restringit als estudiants UPC.
Porta el teu carnet!

Darrera actualització: 21/1/2018