La millor app per trobar espais per estudiar i llegir

Les biblioteques de la UPC amb la col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, la Gerència de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, les Biblioteques de Barcelona i les Biblioteques Universitàries de Catalunya han posat en funcionament han posat en funcionament l'aplicació Bib prop.
L'objectiu d'aquesta app és la d’informar a la ciutadania i especialment als estudiants, de l’oferta de biblioteques i sales d’estudi disponibles a Catalunya.
Bib prop és una app gratuïta que permet a qualsevol estudiant i ciutadà, localitzar de forma senzilla la biblioteca o sala d’estudi més propera on poder estudiar. Actualment ja es poden geolocalitzar 420 biblioteques públiques, universitàries i sales d’estudi catalanes i la informació que s’ofereix a l’estudiant en temps real son les biblioteques i sales d’estudi més propers a l'usuari, el seus horaris i condicions d’accés.
Bib prop anirà incrementant la seva oferta de geolocalitzacions d’equipaments i instal·lacions per a estudiar, a mesura que es vagi incorporant més biblioteques i sales d’estudi que habiliten els ajuntaments, universitats, associacions i col·legis.
Aquesta nova iniciativa és fruit de la col·laboració activa de moltes biblioteques de diferents institucions i xarxes, dins del marc del projecte LABO. D’aquesta manera, s’uneixen esforços i recursos de biblioteques públiques i universitàries per tal de facilitar als estudiants accés als serveis públics.

Darrera actualització: 20/9/2017