Horaris de les biblioteques durant els exàmens

Diverses biblioteques obren, com a sales d'estudi, els caps de setmana i festius durant el període d'exàmens de maig i juny. L'horari és de 10.30 a 20h. i fins a les 24h. a la Biblioteca del Campus de Terrassa. Consulteu les biblioteques i també les sales d'estudi de les escoles i facultats que estan obertes als diferents campus.

Recordeu que les biblioteques estan obertes només com a sales d'estudi, per tant, no s'ofereixen els serveis bibliotecaris habituals com el préstec d'ordinadors portàtils o la reserva de sales de treball en grup.

Durant l’obertura extraordinària, teniu accés a les biblioteques de la UPC els membres de la comunitat universitària UPC i de les universitats públiques catalanes, prèvia acreditació amb el carnet universitari corresponent. En el cas de la Biblioteca del Campus de Terrassa l’accés durant els caps de setmana i festius (no pas les nits) està restringit als estudiants UPC.
Porta el teu carnet!

Obertura de les biblioteques durant el període d'exàmens
Darrera actualització: 6/6/2017