Novetats a Bibliotècnica

Beca disponible a la Biblioteca ETSEIB

Ha quedat vacant una beca d'aprenentatge per donar suport a la Biblioteca de l'ETSEIB. La beca està dirigida als estudiants de la UPC i l'horari és de 13.30 a 17.30h.

Darrera actualització: 30/5/2017

Exposició "Arquitectura viva" número 200

Amb motiu de la publicació del número 200, la revista "Arquitectura viva" fa un repàs cronològic de 200 elements destacables en el món de l’arquitectura al llarg d’aquests 50 anys de vida de la rev

Cita a cegues... amb un llibre

Aquest Sant Jordi deixeu-vos endur per les paraules suggeridores que trobareu damunt de cada llibre embolicat i escolliu el que més us sedueixi!

Cita a cegues... amb un llibre

Darrera actualització: 23/4/2018

"Co-Working with landscapes. The complex system approach", conferència de Jordi Oliveres a la Videoteca

Conferència de Jordi Oliveres, Ambientòleg, per MBLandArch Lectures. Presentació a càrrec de Pepa Morán, Arquitecta Paisatgista.

Darrera actualització: 20/4/2018

"Vías y entrevías" : Lectura de Tesis Doctoral de Juan Manuel Zaguirre a la Videoteca

"Vías y entrevías. Atributos y compromisos del distrito industrial de Tarragona": Lectura de Tesi Doctoral a càrrec de Juan Manuel Zaguirre. Dr. Josep Parcerisa Bundó, Director.

El Campus recomana

El Campus recomana lectures coincidint amb la diada de Sant Jordi. Entreu al canal de Youtube de la Biblioteca per mirar les propostes.

Sant Jordi a les biblioteques

S'acosta Sant Jordi i a les biblioteques de la UPC hem organitzat moltes activitats per celebrar-ho. Apropa't a la teva biblioteca i participa-hi: hi ha moltes sorpreses!

Estrenem nou equipament: TV a la sala 6

La sala de treball 6 de la biblioteca estrena nou equipament. Es tracta d'una televisió de 50 polsades que fa de projector d'un PC.

Nova exposició. Inserció laboral

El 25 d'abril l'FME organitza el Fòrum FME-Empresa 2018.

Pàgines