Novetats a Bibliotècnica

Beca disponible a la Biblioteca ETSEIB

Ha quedat vacant una beca d'aprenentatge per donar suport a la Biblioteca de l'ETSEIB. La beca està dirigida als estudiants de la UPC i l'horari és de 13.30 a 17.30h.

Darrera actualització: 30/5/2017

Taller MDPI y el futuro del acceso abierto

Dimarts 23 d'octubre de 12 a 13:30 h tindrà lloc el taller "MDPI y el futuro del acceso abierto", a càrrec del Dr. Facundo Santomé del Multidisciplinary Digital Publishing Institute (MDPI).

Què saps de l'accés obert a l'EPSEB

El Research Café de la Biblioteca de l'EPSEB és una trobada informal per acostar-te a l'accés obert i la ciència oberta, fomentar el networking i donar visibilitat a la recerca.

Research Café a Vilanova

El Research Café és una trobada per fomentar el networking, donar visibilitat a la recerca dels doctorands i apropar-te al món de la ciència oberta de manera informal.

Biblioteques obertes en cap de setmana i festius

En motiu dels exàmens parcials, aquest octubre i novembre algunes biblioteques obren els caps de setmana i festius:

Darrera actualització: 18/10/2018

Biblioteques obertes en cap de setmana i festius