Novetats a Bibliotècnica

Beca disponible a la Biblioteca ETSEIB

Ha quedat vacant una beca d'aprenentatge per donar suport a la Biblioteca de l'ETSEIB. La beca està dirigida als estudiants de la UPC i l'horari és de 13.30 a 17.30h.

Darrera actualització: 30/5/2017

Gaudeix l'estiu

Abans de marxar de vacances vine a la Biblioteca i mira la selecció de novel·la que hem preparat per tu.
Bon estiu!

Darrera actualització: 21/6/2018

"Barrio / Polígonos", conferència de Maria Rubert a la Videoteca

Conferència a càrrec de Maria Rubert, per a l'assignatura Urbanística II M

Darrera actualització: 20/6/2018

Exposició Éric Tabarly

En el 20è aniversari de la desaparició del navegant Éric Tabarly, la biblioteca exposa el material del seu fons sobre aquest mariner.

Éric Tabarly, el navegant desaparegut

La nit del 12 al 13 de juny de 1998, Eric Tabarly va desaparèixer al mar. Vint anys més tard, moltes commemoracions destaquen el lloc ocupat

Darrera actualització: 19/6/2018

CORE: recol·lector mundial de documents científics en accés obert

CORE és un recol·lector mundial de documents científics en accés obert, que és gestionat per The Open University i JISC.

Beques Biblioteca ETSAB i Càtedra Gaudí

Vols coneixer una altra manera d’aprendre més sobre arquitectura?
Demana una beca d’aprenentatge a la Biblioteca o a la Càtedra Gaudí
Beques Biblioteca

Darrera actualització: 20/6/2018

Entrevista Prof. Xavier Martínez de Osés

El professor Xavier Martinez de Osés fou entrevistat al programa: La nit a 8tv el passat 12 de juny amb motiu de la noticia de la travessia de l'Aquarius des d'Itàlia a València.

Publicacions dels investigadors del Campus del Baix Llobregat al portal FUTUR

Accés a les 158 publicacions (1r semestre 2018) dels investigadors del Campus del Baix Llobregat publicades al portal FUTUR (Portal de la Producció Científica dels Investigadors de la UPC).

Darrera actualització: 7/6/2018

Noves revistes subscrites

Ja podeu consultar les noves revistes que hem subscrit des de les biblioteques: sobre organització i administració d'empreses, tres revistes de l'Academy of Management Review; la Journal of Natural

Darrera actualització: 7/6/2018