Novetats a Bibliotècnica

Beca disponible a la Biblioteca ETSEIB

Ha quedat vacant una beca d'aprenentatge per donar suport a la Biblioteca de l'ETSEIB. La beca està dirigida als estudiants de la UPC i l'horari és de 13.30 a 17.30h.

Darrera actualització: 30/5/2017

Publiqueu en obert i sense cost amb RSC

La subscripció de la UPC a les revistes de la Royal Society of Chemistry (RSC) permet que autors de la Universitat publiquin quatre articles en accés obert en alguna de les revistes d'aquesta edito

Fòrum de coneixements del Servei de Biblioteques

El divendres dia 23 de febrer organitzem el 27è Fòrum de coneixements de l'SBPA. Una trobada de les biblioteques de la UPC per compartir experiències d'interès.

Pàgines