Intranet BUPC

Servei d'Obtenció de Documents

Enviar per correu electrònicVersió per a imprimir

Què és

El Servei d'Obtenció de Documents (SOD):

• Proporciona a la comunitat universitària originals o còpies de documents que no estan disponibles a les biblioteques de la UPC.
  • Proporciona a institucions i usuaris externs originals o còpies de documents de les biblioteques de la UPC.

El SOD subministra tot tipus de documents: llibres, articles de revista, tesis doctorals, informes tècnics, patents, conferències, etc., de qualsevol país del món i en qualsevol llengua.

Aquest servei es regeix pel Reglament del Servei d'Obtenció de Documents (SOD) del Servei de Biblioteques i Documentació de la UPC.

Els documents sol·licitats a través d'aquest servei es poden utilitzar únicament per a ús privat, docent o d'investigació.

Qui en pot fer ús

• Qualsevol membre de la comunitat universitària de la UPC (PDI, PAS i estudiantat).
  • Totes les persones o entitats alienes a la UPC que ho sol·licitin.

Com fer una sol·licitud

Abans de fer una sol·licitud al SOD és necessari consultar el catàleg de les biblioteques de la UPC. Si el document hi és, cal adreçar-se directament a la biblioteca que el té o a qualsevol altra biblioteca de la UPC.

Si el document no es troba a cap de les biblioteques, cal:

• Emplenar el formulari de sol·licitud d'obtenció de documents.
  • Lliurar la sol·licitud al mateix taulell d'informació de la biblioteca, o bé enviar-la per correu intern, fax o correu electrònic.

El cost depèn del tipus de document sol·licitat i del lloc on s'hagi de demanar. Per a més informació, consulteu les tarifes del SOD.
Aquest import es pot pagar en efectiu en el moment en què es lliura el document o bé es pot fer a càrrec d'una unitat estructural de la UPC.

El temps d'espera també depèn del tipus de document i de la biblioteca subministradora. Pot oscil·lar entre els cinc dies i les dues setmanes si els documents es demanen a l'estat espanyol, i de quinze a vint-i-cinc dies si és a l'estranger.

• Al Servei d’Obtenció de Documents:

sod.biblioteques@upc.edu

Comparteix aquest contingut amb:
La seva puntuació: Cap Mitjana: 3.3 (12 votes)

Esdeveniments propers

1. Club de Lectura Biblioteca ETSEIB
    • afegir al google calendar
    • Comença el dia: Dimecres, 7 de Maig
    • Hora d'inici: 14:00