Pla de gestió i desenvolupament de la col·lecció

Les biblioteques universitàries són institucions en evolució constant. En les dues últimes dècades s’ha produït una transformació important, tant pel que fa als recursos i els serveis oferts als usuaris, com a la manera de treballar dels professionals.

Els canvis en les tecnologies de la informació, l’evolució de les necessitats de les investigadores i els investigadors, el nou model docent derivat de la implementació de l’EEES (espai europeu d’educació superior), la consolidació dels recursos en format electrònic o la importància creixent de l’accés obert a la informació han comportat una transformació del model de biblioteca universitària.

En aquest context cal situar la necessitat que té el Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius (SBPA) de disposar d’un programa de gestió i desenvolupament de la col·lecció que serveixi de pauta a tots els responsables de gestionar la col·lecció, i que també serveixi per informar la comunitat universitària sobre la missió, els objectius i els procediments vinculats a les col·leccions.

Darrera actualització: 2/11/2015