No trobo la bibliografia recomanada de les meves assignatures

Les biblioteques de la UPC normalitzen les citacions bibliogràfiques dels documents que el professorat ha introduït al Sistema de Gestió dels Estudis i Anàlisi de la Informació Directiva de la UPC (PRISMA) i garanteixen, sempre que és possible, com a mínim una còpia de tots els llibres citats a la guia docent de les assignatures del curs vigent.

Si no trobeu el vostre centre, titulació o assignatura és perquè no es disposa d’aquesta informació al sistema de gestió dels estudis.

Si un document no té cap enllaç al Catàleg i/o al text complet pot ser:

• Perquè el document no té disponibilitat comercial: descatalogat, no venal, exhaurit, ...
  • Perquè la biblioteca encara no ha finalitzat el procés de normalització de les citacions bibliogràfiques
  • Perquè la citació bibliogràfica és incorrecte

Si l’enllaç al Catàleg o al text complet és incorrecte, feu-nos-ho saber enviant un correu electrònic a info.bibliotequescorreu electrònicupc.edu.

Tornar a la bibliografia Nova finestra

Darrera actualització: 1/8/2014