Futur. Portal de la Producció Científica dels Investigadors de la UPC

FUTUR Nova finestra ofereix informació acadèmica dels investigadors en actiu a la UPC (professors, investigadors, investigadors en formació i personal de suport a la recerca).

Té com a objectius principals:

• Incrementar la visibilitat i l'impacte a Internet dels resultats de la recerca de la UPC
  • Donar a conèixer els investigadors de la Universitat arreu del món
  • Facilitar l'accés a la comunicació científica

Què hi podeu trobar?

FUTUR presenta les activitats d’investigació incloses en el procés d'avaluació de la recerca de la UPC. S'actualitza setmanalment. Les dades que ofereix provenen dels sistemes d'informació corporatius de la UPC: Descriptor de la Recerca Acadèmica de la UPC (DRAC) , el repositori institucional UPCommons , Tesis Doctorals en Xarxa (TDX) i Bibliotècnica.

El perfil de cada investigador UPC conté:

• Dades professionals i de contacte;
  • Unitats de recerca a la qual està vinculat: grup, departament, institut, centre docent i/o campus;
  • Total d’activitats presents al sistema i resum gràfic;
  • Publicacions científiques en accés obert i en text complet: articles en revistes, presentació de treballs en congressos, capítols de llibre, tesis doctorals, llibres, documents científico-tècnics, iedició o capítols de catàlegs d'exposició. També es destaquen les obres premiades;
  • Publicacions sobre la seva obra;
  • Concursos d'arquitectura en què ha participat;
  • Patents que ha registrat, i
  • Projectes competitius de recerca en què participa.

Si sou investigadors de la UPC i voleu modificar la informació que hi apareix, consulteu la pàgina de Contacte .

Darrera actualització: 30/7/2014