La Biblioteca UPC al vostre perfil de Google Scholar

Quan consulteu Google Scholar des d'un dispositiu connectat a la xarxa de la UPC, s'activa automàticament l'enllaç per accedir al text complet dels recursos electrònics subscrits per les Biblioteques de la UPC (llibres, revistes i bases de dades). Per tant, quan els documents de la llista de resultats es troben disponibles a la Biblioteca digital de la UPC visualitzareu l'enllaç "Accedeix a Biblioteca UPC" per accedir al recurs:

Imatge pantalla resultats a Google Scholar

Si accediu a Google Scholar des de fora de la UPC i voleu tenir activada per defecte aquesta opció, seguiu els passos següents:

1. Accediu a Google Scholar Nova finestra amb el vostre compte d'usuari de Google.
  2. A la part superior dreta cliqueu l'opció "Configuració" (segons l'idioma pot ser Settings, Configuración, ...).
  3. Aneu a l'opció "Enllaços de la biblioteca" (segons l'idioma, Library links, Enlaces de bibliotecas, ...).
  4. Escriviu UPC a la casella de cerca i feu clic sobre la lupa.
  5. Veureu que a la part inferior de la casella de cerca surt marcada l'opció "Universitat Politècnica de Catalunya. Accedeix a Biblioteca UPC".
  6. Salveu els canvis.

Imatge amb els passos per configurar Google Scholar

Avís: Google (incloent Google Scholar) disposa d’un algorisme d’indexació propi, que incideix en els resultats de les cerques que s’hi fan. Des del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius no tenim capacitat per incidir en els resultats de les cerques fetes a Google, ja sigui en les referències que obté ni en l'ordre en que les mostra. S’ha inserit l'enllaç "Accedeix a Biblioteca UPC" al costat d'aquells resultats que corresponen a recursos subscrits per les biblioteques UPC, però sense poder saber com els gestiona Scholar.

Darrera actualització: 27/7/2016