novetats

A partir del divendres 23/06 l'horari de la Biblioteca es modifica: obrim a les 8:30h i tanquem a les 20h. Les plantes 1 i 2 restaran tancades com a mesura d'estalvi energètic.

Com a part de les activitats programades per celebrar el seu 40è aniversari, la Facultat d'Informàtica de Barcelona organitza aquesta exposició durant els mesos de maig i juny d'enguany.

Hem ampliat el servei de préstec de portàtils amb 8 nous equips que ja teniu disponibles.

Aquesta guia, adreçada a estudiants universitaris, ofereix orientació sobre la informació i la literatura científica; com seleccionar i analitzar la fiabilitat dels continguts que es troben al web...

Conferència d'Antón Capitel (ETSAM), per l'assignatura Projecte i Ciutat Projectes VI T, coordinada per Félix Solaguren (PA ETSAB)

Benvingut i benvinguda a la Biblioteca Oriol Bohigas. ETSAB

Subscriure a novetats