novetats

Com a part de les activitats programades per celebrar el seu 40è aniversari, la Facultat d'Informàtica de Barcelona organitza aquesta exposició durant els mesos de maig i juny d'enguany.

Hem ampliat el servei de préstec de portàtils amb 8 nous equips que ja teniu disponibles.

El web mòbil de les Biblioteques de la UPC ha incorporat la possibilitat d'accedir, prèvia validació, al carnet UPC.

Aquesta guia, adreçada a estudiants universitaris, ofereix orientació sobre la informació i la literatura científica; com seleccionar i analitzar la fiabilitat dels continguts que es troben al web...

La Biblioteca de l'ETSAB ha publicat vàries bibliografies sobre edificis de Barcelona. La guia sobre l'FNB la podeu consultar al portal UPCommons.

Conferència de David Tapias, Aixopluc Plataforma d'Arquitectura, per a Bases del Projecte I i II. Presentació de Ferran Grau, Professor coordinador de l'assignatura.

Consulteu els nous horaris de la Biblioteca pel quadrimestre de primavera que inclouen l'obertura alguns dies festius i caps de setmana.

Benvingut i benvinguda a la Biblioteca Oriol Bohigas. ETSAB

Subscriure a novetats