novetats

Vols practicar idiomes mentre viatges per l’espai, coneixes espècies alienígenes o convius amb robots?

El web mòbil de les Biblioteques de la UPC ha incorporat la possibilitat d'accedir, prèvia validació, al carnet UPC.

Aquesta guia, adreçada a estudiants universitaris, ofereix orientació sobre la informació i la literatura científica; com seleccionar i analitzar la fiabilitat dels continguts que es troben al web...

La Biblioteca de l'ETSAB ha publicat vàries bibliografies sobre edificis de Barcelona. La guia sobre l'FNB la podeu consultar al portal UPCommons.

Consulteu les novetats rebudes aquestes darreres setmanes. Ho podeu fer per biblioteca, per àrea temàtica o per format. Esperem que siguin del vostre interès.

Benvingut i benvinguda a la Biblioteca de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona

Subscriure a novetats