novetats

Consulteu les noves adquisicions que hem incorporat al Catàleg durant els darrers dos mesos, actualitzades diàriament.

A partir del divendres 23/06 l'horari de la Biblioteca es modifica: obrim a les 8:30h i tanquem a les 20h. Les plantes 1 i 2 restaran tancades com a mesura d'estalvi energètic.

A partir del dilluns 19 de juny i fins el 8 de setembre l'horari de la Biblioteca serà de 08:30 a 14:30 h. Durant el mes d'agost i 1 de setembre la Biblioteca romandrà tancada. Bon estiu!

Com a part de les activitats programades per celebrar el seu 40è aniversari, la Facultat d'Informàtica de Barcelona organitza aquesta exposició durant els mesos de maig i juny d'enguany.

Hem ampliat el servei de préstec de portàtils amb 8 nous equips que ja teniu disponibles.

Aquesta guia, adreçada a estudiants universitaris, ofereix orientació sobre la informació i la literatura científica; com seleccionar i analitzar la fiabilitat dels continguts que es troben al web...

Conferència d'Antón Capitel (ETSAM), per l'assignatura Projecte i Ciutat Projectes VI T, coordinada per Félix Solaguren (PA ETSAB)

Pàgines

Subscriure a novetats