Biblioteca de Nàutica

Nou taller ICE a la UPC: Web of Knowledge

Resum:

Programa: 1. Què és el Web of Knowledge i com s’hi accedeix. 2: Base de dades Web of Science. 3: Eines d’anàlisi (Essential Science Indicators i Journal Citation Índex (JCR))

Quan? Dilluns 13 de febrer, de 10.00 a 13.00 h.
On? Biblioteca del Campus de Terrassa. Àrea de Recursos Electrònics (2a planta)
Qui? Formadors: Susanna Fernández i Miquel Puertas

Dilluns 13 de febrer, de 10.00 a 13.00 h.
Lloc: Biblioteca del Campus de Terrassa. Àrea de Recursos Electrònics (2a planta)
Formadors: Susanna Fernández i Miquel Puertas
Programa:
     1: Introducció: Què és el Web of Knowledge i com s’hi accedeix.
     2: Base de dades Web of Science: base de dades d’articles i ponències de l’àrea de ciències, ciències socials, arts i humanitats, que permet consultar les citacions que rep un treball científic.
     3: Eines d’anàlisi:
        3.1. Essential Science Indicators: informes sobre la recerca a nivell internacional.
        3.2. Journal Citation Índex: JCR és l’autoritat reconeguda per l’avaluació de les publicacions científiques, presenta dades estadístiques que permeten determinar la importància de les revistes en les seves àrees temàtiques (índex d’impacte, índex d’immediatesa, vida mitjana, etc.).