Biblioteca del Campus del Baix Llobregat

17 de Maig: II cicle de conferències del Dia D'Internet

Versión en PDFEnviar a un amigoVersión para impresora
Translation Note: The Catalan version of this content is being displayed because it has not been translated to Spanish. Click here for automatic translation

Dia Internacional d'Internet i les Telecomunicacions
II cicle conferències al Campus del Baix Llobregat

Dia Intrernet poster

La UPC celebra el Dia internacional d'Internet a Castelldefels

Dia: 17 de maig, de 12h a 21h

Lloc:  Sala d’actes (C4-001) de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels. Campus del Baix Llobregat (UPC)

C/ Esteve Terradas, 7 - 08860 Castelldefels

Les conferències seran retransmeses per Internet i podeu seguir-les al Twitter:  #internetday_EETAC_UPC

Segueix les conferències en directe: http://fi2.cat/internetday

Inscripció: GRATUÏTA

Cal inscriure's previament, enviant un correu electrònic a:

eetac.difusio@upc.edu

Durant el 17 de maig a la sala d'actes de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) es realitzaran un seguit de xerrades amb motiu de la celebració del dia internacional d'Internet.

Les xerrades pretenen reflectir 2 vessants : Internet i les telecomunicacions.

Uplay online, Dia d'internet

A les 12:00 del matí  hi haurà la xerrada:"Jocs a la xarxa: plataformes d’èxit i aplicacions per a mòbils" amb Jordi Torras i Quim Garrigós (directors d'U-Play Online).

U-Play Online és l'empresa creadora del famós joc de futbol online: Striker Manager.

Tertulies Dia d'InternetA la tarda hi haurà una tertúlia amb els conferenciants: Manuel Sanromà, Jordi Alvinyà i Marc Pifarrré  (impulsors del domini .CAT),  i Xavier Peirò (impulsor en el llançament de TV3 i també del domini .CAT).

El tema de la tertúlia serà:  Tecnologia i compromís social

A les 17:00 hores: "Com fer una xarxa  de TV amb tots els elements en contra (o els orígens de la xarxa de TV3)" . A càrrec de: Xavier Peirò

A les 18:00 hores:   "La història (no explicada) de la creació del domini .cat" . A càrrec de: Manuel Sanromà, Jordi Alvinyà i Marc Pifarré. Entrevistats pel periodista Saül Gordillo

Les conferències tindran lloc a la Sala d'Actes de l'EETAC (C4-001) i seran retransmeses per Internet gràcies a la col.laboració de la Fundació I2cat i podeu interaccionar per Twitter (#internetday_EETAC_UPC).

L'acte està organitzat per l'EETAC i la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (BCBL) i compten amb la col·laboració de la Fundació I2CAT que retransmetrà les conferències per Internet.

►  Notícia publicada a l'EETAC [+]

►  I Cicle de conferències del Dia d'Internet (maig 2010) [+]

Bookmark/Search this post with: